Tema: Re: Tarkime mano kieme paliko automobilÄÆ likimo valiai
Autorius: cD-r0m
Data: 2017-10-14 01:45:28
Galiu tik pritarti Svytui.. Kažkada reikėjo, kad taxi įvežtu pro
šlagbaumą - teritorija nemaža, lietus lyja. Vartai atsidaro paskambinus
į apsaugą ir pasakius kad reik pakelt, taksistas matė šitą procesą ir
jau tik po to atsisakė važiuot. Sakiau, kad išleisim, pirma sakė gal
nereikia, tada jau net labai nenorėjo, po to pradėjo kurt, kad darbo
tvarka jiems neleidžia į uždaras teritorijas važiuot (gal ir tiesa, bet
kas taisyklių nepalenkia dėl arbatos).

Palaukėm.. po apmokėjimo.. Kol įmonės atstovas privažiavo paimt..