Tema: Re: auto nuvertejimas - ka pirkti?
Autorius: booraz
Data: 2017-08-12 17:19:08
As idejau Saaba parduot pries pora menesiu, tai kita diena pardaviau :)
Nu bet kaina aisku mano saabo buvo 750€ ir Saabas senas 1999, 9-3
dyzeliukas. Pardaviau uz 670€, bet dar paskui jam siurblys uzsilenke is
kiemo isvaziavus, tai karocia gavosi, kad uz 550€ pardaviau. :)

Bet is esmes kai pagalvoji, galejau ji susitaisyti ir toliau vazineti ir
nejusti nuvertejimo, nes pirkau uz 550€. :)

Bet norisi vazineti su saugesne auto, techniskai ne taip moraliskai
pasenusia, tai ir investuoji i tai. Tai tavo tie 65€ men gal nera daug,
jeigu dar paziuri, kad per diena gaunasi 2,2€. O aisku visada gali
sutaupyti komforto saskaita.

Jeigu is pavyzdziu tai buvo pirktas Hyundai H-1 uz 21000€, dabar vertė
apie 6000€. 7 metai vazinejama, tai gaunasi po 178€/men. Na bet cia
darbinis variantas, ne namu reikmems.

Skoda Octavia (2012) pirka 2015 (100kkm) uz 10000€. Dabar pavarciau
skelbimus 7000-8000€, bet su dvigubai didesne rida skelbimuose. Tai per
28men 2000 euru nuvertejimas, gaunasi 71€/men.

--
booraz