Tema: Re: auto nuvertejimas - ka pirkti?
Autorius: MRT
Data: 2017-08-11 13:45:02

> atsakau uz bazara:
> https://autoplius.lt/skelbimai/saab-9-3-1-8-l-sedanas-2005-benzinas-dujos-5893611.html
> - -KONKRECIAI_ sitas buvo ziuretas pries ~7 metus, stogo abshivke
> keista, ardyta stoikes, panasu, kad gavo stoga. Tada kainavo 28kLT,
> veliau kaina nukrito iki 18kLT... tai nupirktas saabas buvo geresnio
> stovio, reali rida 170kkm, pirkta su 75kkm.

Tai, ok.. 28000/3,4528=8100 .. dabar del "Alekros gedimas." praso 1500,
jei tavo komentarus pripliusuot - fyg uz tiek parduos, juk neparduotas?..
Darkim 8100-1100=7000 nuvertejimas.. 7000/84= ~83 Eur/men..
Tarkim buvo parduotas pries 7 metus su nuolaida.. uz 27kLt..
tada ~80 Eur/men sitam gausis.. bet jis ir buvo labiau nuvartotas
ir komentaras sako, kad gausiau suvartotas (Alekros net netvarko pries pardavima)..