Tema: Re: auto nuvertejimas - ka pirkti?
Autorius: Caponi
Data: 2017-08-11 14:12:49
Nu jei tu apie tai, kad Corolla ne mašina, tai jau šnekėjom - prie
dabartinės situacijos man ji tinka ir net būdama visišku nevalitu visiškai
jos neprievartaujant aš po miestą važinėju dinamiškiau nei turbūt kokie 95%
visų vairuotojų.

Bet va minėtas Galantas man 100% tiko ir patiko, ir važiavo, ir jau
tikriausiai sakiau, kad jei kas pasiūlytų tokį, tik visiškai naują, tą pačią
minutę bėgčiau į škafčiką babkių pasiimt :-)

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i