Tema: Re: auto nuvertejimas - ka pirkti?
Autorius: fenix@w
Data: 2017-08-11 13:38:04
2017.08.11 13:27, Exo rašė:
> Nixrena sibe matematika.... ir išvis važinėji saab'u ir skaičiuoji
> nuvertėjimus kažkokius? Čia panašiai kaip nuvažiuoti į kokią smirdančią
> Maljorką vasarą ir skųstis kaip ten karšta...
>
> Exo

o jei buciau pirkes avensi su panasia komplektacija arba s60 arba
318/320 arba accorda (praktiskai vos ne nupirktas variantas) - vat su
accordu tai butu geriau, vaziuoja palyginamai, man patinka kaip
vaziuoja, vien priekine double wishbone pakaba ka reiskia.

krc, D klases auto yra kurios maziau nuverteja. eksploatacija tai kiek
esu susidures japonu buna pigiausia. lexus'o ar kitu jap premiumu neturejes.