Tema: Re: Reikia rekomendacijos dėl mašinos
Autorius: 4r
Data: 2017-05-22 15:13:47
Sveiki

Gal galite paporinti kur Vilniuje "Vaginu" detales geriausia pirkti?

Ir gal žinote kokiu intervalu keičiasi variklio pagrindinis diržas?
https://www.auto-data.net/en/?f=showCar&car_id=8656

kiek tai galėtų atrodyti pinigine išraiška?
o gal dar kartu keičiasi ir vandens pompa??
dabar rida 160 000km..

Dėkoju už info!
4r

"4r"  wrote in message news:ofq0ul$fmd$1@trimpas.omnitel.net...

Rezervavom 1aji varianta, su Bluemotion, tai patesdraivinus prailginti
begiai maloniai nustebino ~120km/h apsukos apie 2000rpm,
2500km keliones vidurkis, pagrinde miestas rode  5,8l/100km
dar patiko aukšta sedėsena, gerai matosi kelias, patogios sedynės.

4r

"Dainiushas"  wrote in message news:ofptj8$deb$1@trimpas.omnitel.net...

na tai bėgiai tokie, kad mašina normaliai važiuotų su esamu varikliu.
Kokia prasmė tų ilgesnių, jei variklis nepaveš? Ar čia tikit tais
mitais, kad dvigubai ilgesniais bėgiais rys perpus mažiau kuro? :)