Tema: Re: Reikia rekomendacijos d?l ma?inos
Autorius: solara
Data: 2017-05-17 13:45:26
6 pavarų lyginau, tas 16K

Jei padidinti biudžetą bent iki 15K , jau daugiau atsiranda pasirinkimo.
bet nedidinom. Nematėm prasmės , toks variantas pilnai tenkina :)

"Tomas"  wrote in message news:ofh92h$kul$1@trimpas.omnitel.net...

Fokusas nuo 14,5K. Taip, 2k brangiau uþ Rapidà, bet ne 20k, kaip árodinëja
Arj.

"solara" <solarafake@gamail.com> paraðë naujienø
praneðime:ofh8h7$kbj$1@trimpas.omnitel.net...