Tema: Re: Reikia rekomendacijos d?l ma?inos
Autorius: SVYT
Data: 2017-05-16 19:30:29
Mazesnis variklis srebia tiek pat, jei vaziuoji taip pat.
 Ziurinejau kuro sanaudu grafikus priklausomai nuo greicio, e28
 518 ir 528, tai iki 140 kuro sanaudos vienodos, paskuj 518 kreive
 baigiasi, nes masina daugiau netraukia, o 528 kyla toliau vis
 smarkiau uzsiriesdama i virsu. Taip ir mieste, minant iki puses
 tas 528 nieko daugiau neims, bet 518 tu mink nemynes ji vos
 rieda, o 528 kiek mini, tiek vaziuoja ir kartu srebia tiek, kad
 akyse kuro rodykle juda zemyn (bajeris)

--
svyt

----Android NewsGroup Reader----