Tema: Re: Reikia rekomendacijos dėl mašinos
Autorius: 4r
Data: 2017-05-20 13:26:08
na patesdraivinau polo 1,6dyzeli 66kw, 2011 metų - tai man toks pasirodė
kietokas, sankaba sunkiai spaudėsi bei vietos ankštoka.

Šeimos taryboje apsisprendėme kad reikia didesnės mašinos...

gal kas vairavote VW Golf + ir turite komentaru"?

Paskaičiau kad bėgiai trumpoki ir būtų geriau automatas..

https://autoplius.lt/skelbimai/volkswagen-golf-plus-1-9-l-hecbekas-2008-dyzelinas-5579993.html
( 1,9 77kW mechaninė)

https://autoplius.lt/skelbimai/volkswagen-golf-plus-2-0-l-vienaturis-2008-dyzelinas-5551683
( 2.0  103kW, automatas)

Dėkoju.

"4r"  wrote in message news:ofk113$vqr$1@trimpas.omnitel.net...

supratau dėkoju už komentarus,  kia - closed

toliau medžioju vw polo gera dealą.

Beje būtų gerai jei kas parašytų kas  VW Polo vejojo ~ 2010 metų 1,6 dyzeli.

4r

"Tomas"  wrote in message news:ofk0e0$v4q$1@trimpas.omnitel.net...

Turim čia po akim valdiška. Nemalonus automobilis, triukšmingas motoras,
daug vibracijų.
Nu toks dvelkiantis aštuoniasdešimtaisiais.

"4r" <4r@4r.lt> parašė naujienų
pranešime:ofjthq$s3h$1@trimpas.omnitel.net...