Tema: Re: Reikia rekomendacijos dėl mašinos
Autorius: Nabletas@work
Data: 2017-05-16 15:11:36
Pritariu Auris TS realios kuros sanaudos 5l (70% uzmiestis 30% miestas)

Geros dienos

"Gedas B"  parašė naujienų

Turiu beveik toki pat Auri hibrida tik metais jaunesni.
Uzmiestyje kuro sanaudos iki 6 l mieste jeigu dar kamsciai tai elektra
vaziuoju tai praeita vasara vidurkis gavosi 4.3 l.
Mano kas diena i darba - atgal apie 50km. puse mieste, bet dazniausiai
kamsciu isvengiu. tai gaunasi apie 5l.
Traukos tikrai pilnai pakanka, aisku jeigu iprates vazinet su
"prakosais" ir driftindamas tai gal ir netiks, bet moteriskei tai sociai.
Sitas modelis padarytas tvarkingai ir priekaistu neturiu.