Tema: Re: Reikia rekomendacijos d?l ma?inos
Autorius: Sail
Data: 2017-05-17 17:06:22
Vat nifiga, laime tai vidines zmogaus nuostatos rezultatas ir su pinigu
kiekiu neypatingai koreliuoja.

Esu mates ne viena tikrai nepasiturinti bet laiminga, ir ne viena turtinga
bet nelaiminga.

Kai mazai turi, tai ir sokoladukas laimes prideda. Esme nepavydeti daugiau
turintiems, ir tai nera sudetinga.