Tema: Re: auto iki 10-13k (fusion/mondeo hybrid +-)?
Autorius: Audrius K.
Data: 2017-02-22 07:50:11
On 2017-02-21 09:28, none wrote:
> Mano nuomonė kitokia - naują verta pirkt, kai nori neturėti problemų su
> jos gedimais.

Naujas neapdraudzia nuo gedimu. Didesne nauda pasirinkti teisinga modeli...

O pirkti visiskai nauja reikia nelabai tureti kur deti babkiu... Nes yra
daug variantu, kaip pirkti nekelianti problemu varianta (pradedant nuo
demo (dar geriau - per krize, toliau - grazintus po lizingo, baigiant
amerikonais (nebutinai dauztais) )

Audrius K.