Tema: Re: auto iki 10-13k (fusion/mondeo hybrid +-)?
Autorius: Slavikas
Data: 2017-02-20 09:45:12
Draugai sprendė panašią problemą, tai surizikavo ir nusipirko iš USA
2013m VW Passat. Toks įdomiai atrodantis, skiriasi nuo EU varianto.
2.5 paprastas benzas, jokių turbinų ir pan, kaip dujinasi nežinau. SEL
komplektacija - beveik visi to meto privalumai sudėti, buvau trumpam
įsėdęs - nu blyn, praktiškai nauja mašina.