Tema: Re: auto iki 10-13k (fusion/mondeo hybrid +-)?
Autorius: Audrius K.
Data: 2017-02-22 07:41:22
On 2017-02-20 15:39, Dainiushas wrote:
> nu bbž, o tai pirkt perpistą amerikoną ir ten paskui organizuot jo
> prikėlimą - smagiau nei tos smulkmenos? Ar tikiesi, kad nupirksi
> perekūpo bilekaip sutaisytą ir bus ledaS?

Pries 11 metu nupirkau uz 32klt 3 metu is amerikos kilusi outbaka su
50kmyliu rida. Buves dauztas (nebaisiai), suremontuotas perekupo.
Nuvaziavau 200tkm su juo. Is remontu - kazkur kas 140tkm (jau 2 kartus)
keistas lamda zondas (originalas - bosch, nekokybiskas, laiko tik
140tkm). Del dauzimo - pirkes nepastebejau iplestos stabziu cilindriuko
gumytes, teko tvarkyti cilindriuka. Kiek pamenu - VISKAS. Dabar jau
islenda pirmos rudys (tame tarpe ir del remonto).  Ka - blogai
amerikonas ????? Ar geriau perpistas eu auto, kuris butu buves arba
daugiau sudroztas, arba labiau perpistas buves su visomis is to
isplaukianciomis pasekmemis...

perkant uz 12keu, galima rasti sutvarkyta nekelianti problemu amerikona
su nebaisia rida.

Audrius K.

P.S. Nauja eu outbacka tuo metu galima buvo nupirkti kazkur uz 80-90klitu...