Tema: Re: auto iki 10-13k (fusion/mondeo hybrid +-)?
Autorius: fenix@h
Data: 2017-02-20 01:05:13
2017.02.20 00:56, Dainiushas rašė:
> bbž, gest visada yra kam, ypač jei kas nors pritaupyta. o ir šitam
> kontekste, atmosferikas, kuo jis ten pranašesnis už turbavyką apart
> pačios turbinos nebuvimo? Kuri, kažkaip iš praktikos, nėra toks jau
> nepatikimas mazgas....

o kam tureti papildoma sistema, jei galima be jos? vaziavimo kokybe
tarkim ta pati jei imti koki 2.5 atmosferika vs 1.5-2.0 turbo. kW
nesimatuoju, px, jei ten kazkiek maziau. benzo sanaudos galbut kazkiek
butu mazesnes ant turbo, bet jei pvz det dujas tai su turbininiu
reguliuot sunkiau.
is mano praktikos viena turba mire, kitai bemirstant auto parduotas.
kitos 4 auto atmosferikai. nekazka statistika.