Tema: Re: auto iki 10-13k (fusion/mondeo hybrid +-)?
Autorius: spakainas
Data: 2017-02-21 09:15:25
Aš sakau kad niekas neverčia lavono pirkt, kaip ir naujo kibiro iš
salono. Yra krūva tarpinių naudotų variantų, tik rinkis. Jei tau kažkada
nepasisekė, tai dar nereiškia kad bet kuris naudotas automobilis = lavonas.
Apskritai naują pirkt verta tik ant įmonės arba jei važiuoji po 50k+ per
metus, arba jei pinigų neturi kur dėt. Čia mano nuomonė.