Tema: Re: civic typeR
Autorius: Spakains
Data: 2009-07-22 15:51:57
Gerai nieks čia nieko neplėšo, aš šiaip nezlopametnas, tik vienam poste
užsiminiau apie tas sąnaudas, o išsiplėtojo iki belenkiek. A tau nuo to
taip blogai pasidarė kad kažkas su sti sugebėjo 8/100 pasiekt? ;] Taigi
visi supranta kad realiai tiek niekad nebus, nes tapkė pati prašosi
spustelt.
Vairuoju toyota avensis 05' 2,2 d-cat, bet manau tai mažai ką bendro
turi su posto klausimu ;]