Tema: Re: civic typeR
Autorius: Spakains
Data: 2009-07-22 14:45:11
Visų pirma tai aš tau ne qrva kad siuntinėtum, jei važiuot nemoki ir
lamerius esi tai jau tavo asmeninės problemos. Kultūros bendravime tai
nė su žiburiu nerasi, ar su tepaluotais pirštais prie pc sėdi?
Visų pirma niekas ir nekalba apie vidutines sąnaudas, bet apie faktą
kiek mažiau įmanoma išspaust. Tai nereiškia kad sti ima 8, bet kad
TIEK_ĮMANOMA_IŠSPAUST super ekonomiškai važiuojant, jei tu to nesupranti
ir temoki tik kitus asilais vadint, nes jie nesutinka su tavo nuomone,
tai kalba tik apie tai kad esi tipinis budulis, daugiau nieko.