Tema: Re: civic typeR
Autorius: zhaltas
Data: 2009-07-21 16:21:34
as atvazinejau asmeniskai su nuosavais: 3metus su wrx, dabar dar metus su evo, neskaitant kitu draugu/pazystamu vairavimo panasiu automobiliu. Tai pasakom kaip ir nebetikiu.
Nepyk bet nu niekaip nesuvokiu kaip tilpti i 12l su STI, gal jis dujas isidejes ir cia tiek jama 100km pasildymui motoro? :DDDDD

p..s
as nesakau kad neimanoma padaryti 12l, bet tai cia turi vazineti tik nakti ir tik marsrutu vilnius-klaipeda, be sustojimu grieztai 90kmh