Tema: Re: civic typeR
Autorius: Spakains
Data: 2009-07-21 15:27:24
Tu čia kažką painioji ;] Man pvz kaip tik durniai atrodo tie kurie
belenkaip varo rizikuodami kad tik aplenkt. Kolonos vilkimąsi pastoviu
90 kmh greičiu nu niekaip neįsivaizduoju su stabdymais/greitėjimais,
juostų painiojimu ir t.t. Palieki prieky atstumą kad netrukdytum kitiem
lenkiantiem jei kam TIKRAI reikia ir tuo pačiu nereik jokių stabdžių
naudot. O ir beja, kodėl manai kad jeigu kas įlys tai tu dėl to
nuvažiuosi vėliau? Jis įlys, paskui aplenks kitą, įlys toliau ir visai
jokio skirtumo kaip toli jis nuo tavęs įlys atgal į eilę. Paskui dėl
tokių kaip tu ir atsitinka 260 auto avarija, nes nu negalima palikt nė
kiek, juk įlys ;]