Tema: Re: civic typeR
Autorius: pjezo
Data: 2009-07-21 13:31:02
hm cyvio neturiu...
bet- galioja paprasta taisykle- realios sanaudos priklauso nuo tapkes sunkumo ir eismo salygu.
nes deklaruojamos nustatomos pagal standartini testa, neminant tapkes iki dugno, su is anksto numatytu stabdymu skaicium ir pan (nepamenu kazkur buvau rades to testo reikalavimus)...
tarkim maniskei auto duoda

"Fuel consumption litres / 100 km: Urban 13.5 (aut. 17.0). Extra urban 7.3 (aut. 8.0). Combined 9.6 (aut. 11.3)"
vasaros metu mieste, neminkydamas tapkes sugebu tilpti ir i 12-12,5. pavaikius daugiau- perlipu ir 15.

o vat uzmiestyje nu niekaip nesugebu pasiekti deklaruojamu 7,3 l/100km...

so...