Tema: Re: civic typeR
Autorius: zhaltas
Data: 2009-07-21 15:37:57
tai salygu galima sugalvot begale, galima ir kokius 6l pasiekt vaziuojant paskui fura laiks nuo laiko trosa prisikabinus kad patemptu.
As kalbu apie normalu vaziavima uzmiestyje pagal ket. sakau geriausiu atveju 12.
Asmeniskai man ir 14 jau skaitosi mazai.
Ir aplamai nx pirkt tokais auto ir verkt del kiekvienjo litriuko...
Ten gi yra kas kainuoja daug daugiau nei kuras, pradedant tepalais i varikli ir baigiant casco imoka.