Tema: Re: Hibridu sanaudos prie 110-130 km/h
Autorius: spakainas
Data: 2016-03-22 11:36:05
Nu tai užmiesty benzas tas pats kas dyzelis, ar bent jau labai panašiai.
Ten gi tiesioginiai purškalai ir fsiotakoje. Deklaruoja 7, tai bbž.
Aišku mano keulei deklaruoja 5.6, bet aš nežinau kaip ir kokiom sąlygom
tiek pasiekt, mažiausiai 7 gaunasi daryk ką nori. Bendras vidurkis 10,
jaučiu su konkrečiu GS'u irgi tas pats būtų.
Nevažiavau su hibridu, bet įtariu kad valint gerai turėtų nuo apačios.