Tema: Re: Hibridu sanaudos prie 110-130 km/h
Autorius: spakainas
Data: 2016-03-17 11:25:31
Šitą gi tą aną, tu ten daug mėgsti skaityt ir laiko tam turi. Paaiškink
ant pirštų kas prie ko, nes mano sferinis fizikos suvokimas sako, kad
vidaus degimo variklio nvk vienodas bet kuriuo atveju. Na čia jei vis
dar apie 130kmh užmiestyje šnekam.

Beje, kažin ar nėra kokių nors vienodų hibrido - ir nehibrido su
identiškais benzininiais varikliais? Na kad bent jau deklaruojamas
užmiesčio sąnaudas palygint. Lexus GS, ar kažkas ten buvo lyg ir. Nors
stopudovai gamintojai apie tai turėjo pagalvot ir specialiai tokių
nepadaryt, kad skaičiukai lentelėj į akis nekristų, jei vistik hibridas
užmiesty daugiau ima už paprastą :D