Tema: Re: Hibridu sanaudos prie 110-130 km/h
Autorius: jtdm <[]@[].[]>
Data: 2016-03-17 11:29:38
On 2016.03.17 11:17, Mindaugas wrote:
> Tai mieste, 6-7 (vasarą žiemą).

> Bendras per visą eksploataciją suvartojimas 6,5l/100km

> Manau, kad ta mašina labiausiai pasiteisina užmiečiuose gyvenantiems
> arba kai daugiausia važinėji iki 100km/h greičiu.

manau kad ji niekur nepasiteisina. uzmiesty bilekuris naujesnis dyzelis
vaziuoja su 4.5-5 l. mano asmeniskai 250ag 'tikras' automatas uzmiesty
telpa i 4.5 l vaziuojant 90kmh sesta pavara ir max iki 6-7l vaziuojant
bilekaip. ismatuota, ne nuo kompo nurasyta! vidutines ismatuotos
sanaudos - 6.5 l, is ju apie 70% - kauno kaime. su kruva dviraciu ir
daiktu, max iki 6l iki pajurio, daugiau nesusipila niekaip.
kitas senesnis ir paprastenis dyzelis isvis su 5l vidutinem ir 7l mieste
vaziuoja.
kainuoja stopudovai grubiai 2x maziau nei priusas ir dar nei karto nesugedo!