Tema: Re: Hibridu sanaudos prie 110-130 km/h
Autorius: Evsas
Data: 2016-03-17 13:28:24
Taip, bet dabar jau beveik nebetoli to pačio kai suvartojimas dyzelio iki 5L priartejo. To dėl ir pabandžiau iškeisti dujas į dyzelį. Iki to Mondeo turėjau 7m ir 9m audi su dujom. Dėl jų neturėjau irgi jokių problemų, nei kai kas čia rašo, nuo įdėjimo su Audi(1 kartos dujos) tik filtriuka buvau keites, su Mondeo (3 kartos dujos) filtrą ir reduktoriu del visa ko paskutiniais metais buvau atremontaves, del tolimu kelioniu. BRC sistemos duju, jokio ten kvapo ar traukimo pablogejimu net parduodant.
Perejau del to kad duju idejimas kainuoja nemazai ir man turistaujant svarbus bagazines talpumas. po metu eksploatavimo patenkintas, veliau bus matyti. Plius anksciau su baku nuvaziuodavau iki 550km dabar iki 1300-1350km, kas neblogai tolimose kelionese.