Tema: Re: Hibridu sanaudos prie 110-130 km/h
Autorius: Sail
Data: 2016-03-21 16:27:33
Bet dyzelis turi didesni sukimo momenta prie tu paciu apimciu. Tankams,
traktoriams ir krovininems imho tai yra geris. Ne veltui nedaro benzininiu/
hibridiniu ekskavatoriu.

Bent jau man kaip ukininkui dyzelis dar ir del to patinka. Nes man komfortas
kai mazinoj daxuja telpa ir lengvai eksploatuojas.
O kad trata ar saliara smirda tai px.