Tema: Re: Klaipeda - Vilnius siandien popiet mustynes kamstyje 176km
Autorius: Faktas
Data: 2009-08-06 09:53:14

"BigM" <mindaugask_NOSPAM@centras.lt> wrote in message news:h5dtpg$69b$1@trimpas.omnitel.net...
> Bet kitu atveju, jei tavo ribos kitokios nei mano ir man atrodo, kad
> nepranešdamas pasielgei neteisingai, taip kaip tuomet?

o kas kaip tada?
tai kiekvieną dieną tas vyksta aplinkui.

> tam ir yra normos, šiuo atveju ATPK, kuriuo visi ir turėtų vienodai
> vadovautis :)

čia gal maišai su bausme?
va ją skiriant ir turi griežtai vaodvauti atpk, kad nebūtų jokių asmeniniškų ribų.
o kad kiekvienas žmogus nepradėtų pagal savo ribas "mokinti" "auklėti",
tai ir sakau, kad turi pranešti - fotografuoti, filmuoti, skambinti, bet ne
pats užsiimti baudos skirimu, ar auklėjimu.
(ypač protingiems - nekalbu apie atvejus, kai reikia skubiai įsikišti, kad
nutraukti pavojingą veiklą, ir tai padarydamas sugebėsi ją nutraukti)

nors pats asmeniškai irgi tokiu scenarijumi netikiu :)
> anksčiau būdavo nerašyti įstatymai ir visiems būdavo aišku kaip 2x2. Dabar
> prirašo tomų, o kuo daugiau teksto, tuo daugiau skylių ir interpretacijų...

koks dar kaip 2x2? pastoviai pas juos pagal tas zonos taisykles eina aiškintis
tarp mastiuchų vierchų kas ten ką įžeidė ar ne taip padarė ir kokią baudą
turi sumokėt.