Tema: Re: Klaipeda - Vilnius siandien popiet mustynes kamstyje 176km
Autorius: BigM
Data: 2009-08-05 10:24:45
Liux!
gaila Volvo vairuotojo, bet iš tiesų jis formaliai pažeidė KET.

Bet už tai visus kitus padūxinti pa polnoj katūškie!

Man pačiam ne kartą taip teko susidurti ir vis knietėjo taip pat užkišti
automobilį, kad tokie nuliaeilininkai nerodytų jog jie tipo "lygesni už
lygius".

O moralas tai, panašu, būtų toks, kad paprasčiausiai tas Volvo vairuotojas
galėjo tiesiog sustoti ir įsijungti avarinį bei atsidaryti kapotą - mol
užkaito variklis, o pirmaeilininkai neužleisti tų nuliaeilininkų...
nepatingėčiau kokį pusvalandį pasėdėt mašinoj su kondyške :)