Tema: Re: Klaipeda - Vilnius siandien popiet mustynes kamstyje 176km
Autorius: Faktas
Data: 2009-08-05 12:54:46
aš ne mentas, bet jis viską labai teisingai parašė.
na, išskyrus, kad per daug painiavos įvedant tokius terminus "bendra grupso nuomonė".

ai dar: kad kamštis nesumažėjo tai taip, bet eiliniam kamščio dalyviui,
ilgiau jame stovėti sąžiningai eilėje, tada, kai jį per kelkraštį aplenkinėja kiti iš galo.
bet: tokiu atveju tegul ir fotografuoja, pažeidėjus, jei jam ant jų pikta,
o ką su jais daryti nuspręst tie, kieno tai pareiga. o ne kaip debilui imtis
"tvarką įvedinėti".