Tema: Re: Klaipeda - Vilnius siandien popiet mustynes kamstyje 176km
Autorius: Faktas
Data: 2009-08-05 13:28:23
tos agresijos ne prisižiūri, o jie iš ten, kad pas mus visa visuomenė
gyvena pagal zonos taisyklės. iki kaulų smegenų visi jų klauso ir
nuolankiai sutinka. visą savo elgesį derina prie elgesio "pagal paniatkes".
nuo pat mažens, visiems labai krūta naudoti zonos terminus ir papročius.
suaugę fiziškai nesuauga protiškai, ir toliau taip elgiasi.