Tema: Re: Klaipeda - Vilnius siandien popiet mustynes kamstyje 176km
Autorius: zhegonskas
Data: 2009-08-05 13:44:59
uzburtas ratas tai taip. policija kaip pats ir sakai is tos pacios
visuomenes....

eilinis lietuvis yra linkes ishskirti policija kaip JUOS, o ne dali MUSU.

tesiant - galima butu daryti isvada, kad volvo vairuotojas, virsijantys
savo kaip piliecio igaliojimus, butu shudinas mentas - nes virshytu ir
savo kaip policininko igaliojimus.

taip kaip ir didzioji dalis autosu - virsijanciu greiti, etc. jie butu
blogi mentai :)

o vat faktas butu geras mentas, netgi policininkas. o vat kedas- fyg
znajet, man atrodo jis levas mentas butu :)