Tema: Re: Klaipeda - Vilnius siandien popiet mustynes kamstyje 176km
Autorius: zhegonskas
Data: 2009-08-05 13:08:55
jo, placiai paemus, mano teorija "brashka bishki".

bet situ konkreciu atveju pazeidejams "pamokyti" buvo pasirinktos
dalbajobishkos mano nuomone priemones, ir idealizuot volvo vairuotoja -
lygiai taip pat dalbajobishka.

placiaja prasme - kaip ir dalbajobishka dalbajobinti idealizuojancius
volvo vairuotoja, bet as pasilieku teise i asmenine nuomone, nes ziuriu
is savo pozicijos :)