Tema: Re: dideles alfos mirtis.
Autorius: zhegonskas
Data: 2009-06-21 21:41:01
On 2009-06-21 20:14:58 +0200, "Arturas Rotar" <arotar@balticum-tv.lt> said:

> bet vistiek nusipirkai 166 :)

nes del levos likutines vertes buvo pigesne. o bet taciau ivertinsu
viska buvo brangesne galiausiai, kadangi sugebedavo dar po 1000 litu i
menesi nuvertet, jau ir taip budama 7 metu senumo.  mano naujas
leksusas ne ka daugiau per menesi nuverteja dabar.

> O jei rimtai, nesu as bmw megejas, tad neteko man su tvarkingu E39
> pasivazinet. Asmeniskai man teko truputeli pavazineti su E-klass - minkstas,
> patogus ir zinoma tam ir skirtas. Lexus GS300 irgi teko pora savaiciu
> anglijoj pajuzint - gal konkretus egzempliorius toks buvo, bet irgi ispudzio
> nepaliko.

visi sitie trys dideli yra way geriau uz 166. o nauja 169 bus way
blogiau uz dabartinius a6/gs/5er/e/xf. Turbut ir uz legenda/s80/ ir t.t.

> Safrane pusmeti apturejau - gal pakaba pas ja lyginant su alfa ne
> tokia "siuolaikine" (ten priekyje paprastas mcpherson'as), bet irgi isvada
> tokia pat kaip ir merco - nu matosi kad tos masinos skirtos vairuotojo ir (o
> gal net labiau) keleiviu komfortui.

dar vienas lavonas pardavimu prasme :) rinkos neapgausi - daiktai
neperkami del to, kad jie levi.

> O atsisedus i alfa, vaziuojant tu jauti
> kad masina visu pirma skirta vairuotojui ir paciam vaziavimui, o ne
> keleiviui.

bullshitas. :) nepyk, bet taip tikrai yra - cia "markes myletojo"
bajeriai ir isitikinimai. 166-ai tai is viso netinka. 156/159ai - irgi
ne - negali buti priekis varomas "driver's car" mano isitikinimu.

iki bemwo ir netgi iki leksuso kaip drivers car alfai nemazai truksta.
o iki merso truksta komfortu.

taip vat ir kapanojasi tarp pseudo premiumo su volvom, saabais, hondom
ir panasiais.

p.s. suprantu, kad alfos "itraukia"... bet nera jos
geros/patikimos/etc. mashinos :)