Tema: Re: dideles alfos mirtis.
Autorius: padugne
Data: 2009-06-17 23:18:12
On Wed, 17 Jun 2009 22:00:25 +0200, zhegonskas wrote:

> nu as kaip kazkiek alfistu pabuves galiu pasakyt, kad nelabai tuo

Alfista :) Alfistas tai cia daugiskaita, taip pat kaip ir fashionistas ir
pan :)

> tikeciau.... veikiau jau alfa jankiams kazkokius apmuilintus savo
> istorijos likucius parduos su kazkokiu hujovu padazhu

Gali buti, amerikieciai kaip zinia neturi skonio.

> nu ir ka? :)

Nieko.

> matai - pats supranti, kad gaidys, nepatikima... bet grazu ir tiek,
> kazkuo traukia.

Taip. Ir ne kazkuo, AR155 man yra grazi. Ipac tokia kokia vazinejo DTM'e.
Turiu gal kokius 5 Tamiya modeliukus, 2 suklijuoti o kiti dar ne.

Jei kada AR155 ir nusipirksiu, tai tik kaip busima jongtaimeri, t.y.
kartu su ji transportuot skirta priekaba.

--
In teh beginnin Ceiling Cat maded teh skiez An da Urfs,
but he did not eated dem.