Tema: Re: dideles alfos mirtis.
Autorius: xyx
Data: 2009-06-19 19:35:12
Cmon
159 tera A6 konkurentas, tai kokie ten 50keur?
Jiems reikia konkurentabilios masinos o tu svaigsti...
O apie dvasia nera ka sneketi kai tas dvasias visi gamintojai is
standartinio Lego delioja....
Manau ten bus normali alfos specu (autoreviu labai juos megsta) paruosta
pakaba, Alfiniai motorai (!!!) ir komforto pricendalai atitinkami
O tai jau daug...

PS. tai nesiparink uzu tuos 50 jau ziurek poros meteliu maseri Qporte
paimsi!! :)