Tema: Re: dideles alfos mirtis.
Autorius: xyx
Data: 2009-06-19 11:44:48
Ne is to kampo ziuri! :)

Gali jau pradeti nervintis ir kaupti deutschmarkes- Alfa mikliu ranku pirstu
apsukimu deda riebu taska savo siekiams buti Premium klasej!
Jei mano protelis teisingai veikia (neseniai keliau, kavos dar siandien
negeriau) jie neinvestuodami ne 1$ gauna Merco RWD platforma, nors ir ne
naujausia...

O "kvatroportes baze" buvo tik pasaka seilei varvinti! pasiziurek dabartine
automatine Q-porte deze jau prie motoro!
Ta platforma tokia egzkliuzyvine ir $$ kad mass productionui neapsimoka
visiskai... Neveltui per tiek metu jos ir nepaleido.