Tema: Re: dideles alfos mirtis.
Autorius: padugne
Data: 2009-06-18 09:16:06
On Thu, 18 Jun 2009 07:09:25 +0300, Doxlas wrote:

> Grozhis grozhiu, bet po grazhiu kebulu slepiasi Fiat Tipo vazhiuokle.
> Jei galvoti kaip apie youngtimeri, tai nebent Q4, bet tada geriau
> originalas - integrale.

Integrale negrazu, todel jos nepirkciau. 155 vaziuokles konstrukcijos
genealogija irgi nejaudina, masinos groziui ji itakos neturi.

> O Alfos vertos youngtimerizmo mano nuomone turetu buti paskutines tikros
> - t.y. 75, 33, Alfetta, Giuletta.

Man nesvarbu ko jos vertos. Man grazi 155.

Kita vertus, tu "paskutiniu tikru" jongtaimeriu bus ir taip sociai
prislapstyta garazuose.

--
In teh beginnin Ceiling Cat maded teh skiez An da Urfs,
but he did not eated dem.