Tema: Re: dideles alfos mirtis.
Autorius: Arturas Rotar
Data: 2009-06-21 21:14:53
bet vistiek nusipirkai 166 :)
O jei rimtai, nesu as bmw megejas, tad neteko man su tvarkingu E39
pasivazinet. Asmeniskai man teko truputeli pavazineti su E-klass - minkstas,
patogus ir zinoma tam ir skirtas. Lexus GS300 irgi teko pora savaiciu
anglijoj pajuzint - gal konkretus egzempliorius toks buvo, bet irgi ispudzio
nepaliko. Safrane pusmeti apturejau - gal pakaba pas ja lyginant su alfa ne
tokia "siuolaikine" (ten priekyje paprastas mcpherson'as), bet irgi isvada
tokia pat kaip ir merco - nu matosi kad tos masinos skirtos vairuotojo ir (o
gal net labiau) keleiviu komfortui. O atsisedus i alfa, vaziuojant tu jauti
kad masina visu pirma skirta vairuotojui ir paciam vaziavimui, o ne
keleiviui.