Tema: Re: Ar verta deti dujas
Autorius: svyt
Data: 2009-06-22 15:19:27
jei nakvoji masinoj gink dieve nesugalvok pasisildyti, gali amziams uzmogt
joje. stovint dzin, issivedina, net pigiausia iranga smirda tik sukiojantis,
mieste kamsciuose. Priprast irgi imanoma, pigiau akivaizdziai, nu problemu
nemazai, tai koks voztuvas pastringa, tai ryja dujas, tai netraukia, vos ne
kas kart uzsipylus pareguliuot reikia. Cia priklauso nuo zmogaus, vienam
turi but sedai ir vaziuoji, tik kas tiksi i servisa- tuomet dujos ne tau,
jei nieko pries retsykiais pasikrapstyti, pasireguluoti pagal skoni,
issiardyt prasivalyti voztuva tai dujos gerai. Del variklio ilgaamziskumo
turiu pavyzdziu kai su pigiausiom duojm biudzetine audi 100 nuvaziavo 500
000km be jokiu pasekmiu varikliui. Jei variklis sudetingas pigios dujos jau
gali turet sudetingumu, pvz nebevaziuos ant benzo, perpylines (dirbs ir su
tuo ir su tuo), t.y. vargo vakariene. siaip sakyciau, jei masina ne sportui
tai turi buti arba su dujom arba dizeliu, benzu vazinet siais laikais gali
tik labai turtingi arba nepraktiski (tie kur kreditan nusiperka nauja bmw o
paskui neturi uz ka nusipirkt desros ar pasikeist padangas tinkamas sezonui
ir vazineja iki minimumo jom).

--
vyt/ /e 36 318 tds caravan.