Tema: Re: Ar verta deti dujas
Autorius: John Smith
Data: 2009-06-17 09:37:56
jei variklio kubatura 2 L   tai man pvz duju ir ima + 2 l
su benzu 8 ant 100 km tai duju 10 ar 11
kuo mazene kubatura tuo ir skirtumas mazesnis

beje.
idomus faktas
su dujom vazineju ilgai ir nuobodziai jau bet va viska ka "sutaupai" gali
greitai labia isleisti.
vienas vienintelis duju pokstelijimas ir teko keisti oro srauto matuokle
kuri nuo to parejo. (matuoke nauja 500 lt) cia mano masinai. tai kad ...