Tema: Re: Ar verta deti dujas
Autorius: monas
Data: 2009-06-17 09:16:13
100km  i diena tai mazdaug 3000km i menesi kaip suprantu darbo reikalais, o
jei dar seip kur isleki. Panasi sutaucija ir pas mane, paskutinio menesio
rida ~5k km. As pagailejau savo modelio benzininio, nes jis man ir toks
patinka, tai uz kelis simtus susiradau kita mane tenkinanti varianta su
keleta defektu ir jau su duju iranga. Susiremontavus AUTO kaina priartejo
prie rimtos duju irangos kainos :D Na ir minu jau su juo. O seip jei nori
kazka pasiskaiciuot gali cia pasiskaiciuot:
http://shaika.homelinux.com/kelias.php
Jei neaisku kokios sanaudos ar dar ka tai yra kazkur dujininku asociacijos
puslapyje lygtai skaiciuokle, kur procentalai pakelia duju sanaudas ir
primeta skirtuma. Kai kainos skirtumas toks kai dabar ir masina nestovi
vietoje atsiperka tos dujos labai greitai.

Del duju kvapo - mitas cia, jei normaliai sumontuota iranga nebuna jokio
kvapo visiskai nei viduje nei lauke.
Variklio patvarumas: buna visokiu niuansu, todel galima sakyti kad priklauso
nuo variklio kaip jam tos dujos sueis. Mano dabartinis auto vaziuoja su
dujomis nuo gamyklos laiku, o gimes 1993m. Kaip tik gedimas buvo trukes
dirzas ir teko nuimti galva variklio kad vostuva pakeist sulinkusi. Visi
meistrai apake ziurejo kaip graziai viskas atrodo, nei apdege, nei susede
vostuvai. Zodziu visiskai jokios zalos neuzviksavome, bet zinau kad buna ir
kitaip.