Tema: Re: Ar verta deti dujas
Autorius: monas
Data: 2009-06-17 10:05:19
Saudo jei netinkamai sureguliuota iranga arba netinkamai sudega misinys.
Pasikeiti profilaktiskai zvakes, laidus, paskirstymo dangteli su skriejiku
ir mini be problemu.

Mono ipurskimas yra pats geriausias daigtas dujoms det :) Tik nesuprantu uz
ka tu 1500 palikt zadi ;) Isivaizduoju kad daugiau 1000Lt negali kainuot
iranga tokiam automobiliui, nebent i mono ipurskima tiesioginio ipurskimo
dujas sumontuot sugalvotu kas :) O seip dedi paprastas dujas
elementariausias su kokiu Emegaz reduktorium ir uzmirsti problemas. Su mono
ipurskimu prasukau 70 000 km nesove nei karto dujos ;)