Tema: Re: Ar verta deti dujas
Autorius: Korke
Data: 2009-06-17 10:23:00
gal ir "nefpadlu", bet kai gedimas atsiranda neprognozuojamai kada ir nuo ko
(na aisku galima sarasa galimu priezasciu visada susidaryti, bet jei ji visa
paeiliui pareidineti tai geriau kita auto pirkti)
Jei esi servisistas pats ar dirbi toki darba tai OK, bet jei zmogaus
tiesioginis darbas su tuo nesusijes, o masina reikalinga vaziuojanti, kad
kazkart ja riededamas drebancia sirdimi negalvotum, pokstels nepokstels, ar
nesustos cia uz sankryzos, kur, kam ir kada cia prisiprasyt nuvezt parodyt
(nes apie pataisyt net nekalbu....) Tai vazineji benzu nelysdamas i ta
sh.... , nes kaip John S. pasake, ta "sutaupyta" gali isleisti labai greit
ir iskart. Todel vandalinimas triperiuko kuris ten 6l benzo ryja ir
tvarkingai rieda, it kazka daaaar sutaupyti tai jau biski sakyciau....