Tema: Re: Auto ivykis: kas kaltas?
Autorius: svyt
Data: 2012-07-06 09:06:21
tas neuzdrausta (nera istisines) iki zenklo eismo kryptis juostoje (is
anksto zenklo irgi nera), t.y puse kelio nuo ivaziavimo iki pirmo
isvaziavimo, irgi isdiskutuota, dabar visad taip vazineju, bet as ir
''nelendu'' nes startuoju dazniausiai greiciau isibegedamas (nekalbant kad
ir paprastai isvis gerokai anksciaiu) nei antra juosta vaziuojantis ir
graziai isipaisau i srauta.

--
vyt/ /

vw kombi od. variant (Dizelis)