Tema: Re: Auto ivykis: kas kaltas?
Autorius: Linelis
Data: 2012-06-19 13:16:45
tai butent, skambini ir klausi ka ir kaip. o jei nepavyksta issiaiskint,
anie atsiuncia ekipaza ir viska sutvarko.
Man isvis keista, kaip anie pilde, jei nesupranta kuris kaltas. jei nera
aiskaus kaltininko, reik butinai kviesti ekipaza.
o dabar supilde belekaip, poto atsibuno, kad reikia kazkaip isplaukt is tos
situacijos sausam, ir galvoja kaip cia antra karta furista "padriezalint" :)