Tema: Re: Auto ivykis: kas kaltas?
Autorius: Korke
Data: 2012-06-20 15:52:21
On 2012.06.20 15:24, keturi wrote:
> Noriu paneigti nuomone, kad uzkisau specialiai (juk neplanavau veliau
> gaisti laika pildant deklaracijas ir remontuojant masina).

o vat uz tokias frazes tai tik perpist per kepala, nes visi
uzkisinetojai tokie ant to ir bando isvaziuot... "uzkisau, bet anas gi
nenori ir savo masinos dauzyt, tai gal pamins savo teisuma ir ego ir
leis man toliau naglai issikalineti ir ziuri savo kiauliskom akim i tave
arba kiti demonstratyviai rodo stilium mano galva nesisukineja, nors
jaucia i pakausi sminganti zvilgsni". Ir bando tokie subjektai per
gyvenima eiti, tik vieni deja papuola ant kokio baudejo kaip Rusijoje
ten su mikriku, tiek siuo atveju ant fiziskai negalejusio pastebeti furisto.