Tema: Re: Auto ivykis: kas kaltas?
Autorius: Bangis
Data: 2012-06-20 00:22:14
On 2012.06.19 13:04, Dainiushas wrote:
> na būk žmogus, paskaityk dar kartą tą pdf'ą ir diskutuojam apie tai, o
> ne apie kažkokią virtualią realybę :). Nes man skaitant, tai panašu, kad
> fūristas tiesiog nežiūrėjo į kelią....
as asmeniskai tai i paveiksliuka ziuriu, kuris realia situacija jau
"post factum" fixuoja. O i tas pievas prirasytas, tegu advokatai ir
teisejai gilinasi. Tu tik primesk ka tulas furistas parase savoj telegoj:

"sedziu gi **** uz vairo, matau raudona uzsidege. Vaziuoju laikydamasis
saugaus atstumo nuo pries mane vaziuojancio automobilio, kad jam net ir
netiketai stabdant speciau sustoti. Taigis kaip jau sakiau pons
inspektoriau, pamaciau raudona ir myniau ant stabdziaus. Tik staiga
pamatau per galinio vaizdo veidrodeli pirma juosta is galo prie manes
artejanti automobili, kuris nupaisytas schemoje geltonai. Jis staigiai
zviegindamas sliaupomis pralekia man is desines pirma juosta ir uzkirtes
man pries nosi sustoja. As gi ne su dviraciu vaziuoju, pas mane ne "ka
te b*** ne puse vistos" (persiprasau), o visi 20t saldytu visciuku. Nu
vat ponas inspektoriau viskas taip ir buvo kaip dieva myliu.

Amen.
Vairininkas Ceslovas nuo Marjampoles."