Tema: Re: metalo lauzas
Autorius: zhegonskas
Data: 2011-04-15 16:42:33
pamirshk tu tuos butus ble :) ar tau bent daeina, kad be
perpardavinetoju kaipo tokiu rinka is esmes negali veikti tam tikrais
atvejais?

Ir kuo tu atveju daugiau - tuo ju daugiau rinkoje.

Busto rinkoje beda kelianti tavo pasipiktinima buvo kita. Bustus pradejo
pirkti kaip "investicija, nes brangz". Ir tau pikta, nes tu neipirke/
nenuperki. BET... NT neretai yra investavimo primone, ir tai kad tau
reikia konkuruoti rinkoje, nors tu ji perki sau cia ne "investuotoju
beda". Tuo labiau kaip ir sakyta - kainas kelia ne jie, o didzioji dalis
zmoniu, kurie nutare, kad "brangz", tai man reikia DABAR! nes dalbajobai.