Tema: Re: metalo lauzas
Autorius: esquires
Data: 2011-04-15 15:29:40
tai kodel neissivercia? va as ieskau pirkti buta, linas parduoda, bet nei as
apie jo norus, nei jis apie mano nezinom (iki siol nezinojom). tuo tarpu
kazkoks "parazitas", kurio darbas zinoti, stumdo jo buta man ir is to
uzdirba. alternatyva "parazito" tarpininkavimui - as be buto, linas su
nereikalingu butu.